Friday, April 1, 2011

hasil pelajar lepasan SPM..hhehehe

hari ni bngun je tido aku terdengar jeritan BATIN kolah lam bilik air 
(tuan ku tolong basuh hamba dengan segera)
amboii melampau kau..aku bru bngun niyh
hehehheh..nak tak nak basuh n cuci laah dia...
ermm...
then mngcat plak..haiyaa..penat2
sambil mengecat tadi..aku teringat cerita POPULAR
hehhehe...ingatkn kasut yang mak farah af uh cat kan...
hahahha..comel je hasil kerja org tua uh..
hahhahhahaahha
aku pon terngat balik yang aku ada kasut sekolah yang dah tak pakai..mang laa kan
aku dah HABIS sekolah..hehhehh
aku pon ape lagi dengan kekreatifan aku...
aku menRECYLE kasut sekolah tuh..hehhehe..
nak tgok tak ape jadi...
jeng jeng jeng
lihat lah PROSES kerja ku..

ini dia kasut sekolah ku..hehhe..
tgok laahhh..dah GAHAI..hehhe
tali pon hilang
kawan2..kalau korang perhatikan btol2
ni laah kasut aku yang menyebabkan aku terpaksa memakai
2 STOKIN..
oleh kerana terlampau besar..hehehe...
okei2...tgok ni lagi..
20% siap..hehehhe....
pink kaler..
wowwww..!!!!!
sebelah lagi tak kaler??
sabar laaaahhhh..
sabar itu COMEL....kahakaahakah
haaaa...eh hijau plak??
sakai??
eh korng bnyk bunyik
bialaahhhh kasut AKU kan..!!!!
50% siappp..hehehhe..
70% siap....
haaaaa..unik x??eceh puji diri sendiri.ahhhaha

hhehhhe..kasut ni tak dijual taw...
eh apa yang kurang lagi eaa..??
oh TALI..
tapi mana aku nak rembat..?
hurmmmmm..........
fuyooooo......
tali mana aku rembat korang tak pyh tau...hehehe
cantik x???
apeeee TAK CANTIK..
heyyyyy
berpeluh aku kaler kan kasut niyh....
nak kene tekeh ke korg cakap xcntik...!!!!!!
ok....
dah boley masuk kan lam kotak..
jual..!!!
hehhhehe...
hehhhee..erm..
korang tau x aku kaler kasut niyh pakai ape??
kaler luna,kaler swan.kaler crayon,kaler air
tak tak tak tak
CAT je,,
cat SISSONS...
ecehhhhh..promote cat plak..
hehhhehehehe..bajet takde...
tapi aku puas...
cantik kasut aku..
tapi lau basuh habisss laahhhh...kahakahakaha
aku akn pastikan aku tidak akan basuh kasut aku ni..

pesanan kepada kamu semua..
haaaa..pe tggu lagi
ambik laahh kasut adik2 korang uh..kaler or cat kan,,,heheh
kompen adik2 anda akan jadik tumpuan ramai di SEKOLAH
then BILIK DISIPLIN memngil..ahhahahahhahah
wat ever korg kata
pedulik apa aku..hahaha
ok2...
sekian
assalamualaikum...


3 comments:

  1. hurm aplah nasib ksot saia dah bawak pg kbon lol,,,hehehe

    ReplyDelete
  2. Kreatip adek den nia haaaa...huhuhu!

    ReplyDelete